اقامتگاه بوم گردی همایون شهر

مجموعه بوم گردی و گردشگری صنوبر

اقامتگاه بوم گردی همایون شهر

مجموعه بوم گردی و گردشگری صنوبر

ازما بدانید...

   ( مجموعه بوم گردی وگردشگری صنوبر)

      HomayounShahr Eco-Tourism ResidenceY -  Senowbar Ecotourism And Tourism Complex

  بهره بردار: محمدحسین رستمی           مدیر: یگانه رستمی           درجه : سه

                www.ecoh.ir             

 نام اقامتگاه بوم گردی همایون شهر در مجموعه بوم گردی و گردشگری روستای صنوبر برگرفته از نام ونشان شهر سکونتگاهی همایون شهر دارای سابقه تاریخی قبل و بعد از اسلام واقع در روستای صنوبر است. در گویش عامه مردم به همونی مشهور است.

درباره اقامتگاه بوم گردی همایون شهر( برگرفته از سایت Uspace)

 اقامتگاه بوم گردی همایون شهر در استان خراسان رضوی، تربت حیدریه، روستای صنوبر، وحدت پانزده واقع شده است. این مجموعه بوم گردی و گردشگری با حدود پنجاه سال قدمت در فضایی بسیار زیبا و روح نواز میزبان علاقمندان به زندگی بومی می باشد.

اقامتگاه بوم گردی همایون شهر با ظرفیت حداکثر 27 نفر ساخته شده در 2 طبقه دارای 4 اتاق بصورت 2 اتاق 12 متری و 2 اتاق 24 متری می باشد. اتاق های این مجموعه فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی هستند بنابراین مهمانان گرامی می بایست از سرویس بهداشتی (یک توالت ایرانی، یک توالت فرنگی و یک حمام) داخل محوطه به صورت اشتراکی استفاده نمایند.
مجموعه بوم گردی و گردشگری صنوبر با معماری سنتی و داشتن حیاطی بزرگ، دلباز و بسیار سرسبز میزبان آرامش گردشگران گرامی است تا برای مدتی هر چند کوتاه لذت زندگی در خانه ای قدیمی با حس و حال ناب و روح نواز را تجربه نمایند.

 امکانات و خدمات ارائه شده

از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی همایونشهر برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته می توان به پارکینگ غیرمسقف، راهنمای محلی برای بازدید از جاذبه های دیدنی، آشپزخانه عمومی، اینترنت و وای فای رایگان و سیستم گرمایشی ( کرسی و بخاری هیزمی) اشاره کرد.
با توجه به خنک بودن آب و هوای منطقه نیازی به استفاده از سیستم سرمایشی وجود ندارد.
لازم به ذکر است غذاهای این مجموعه به صورت کاملا ارگانیک تهیه می شوند و پرسنل این بوم گردی با انواع نان محلی، محصولات دامی و کشاورزی بومی از مهمانان خود پذیرایی می کنند.

پرسنل این بوم گردی با انواع نان محلی، محصولات دامی و کشاورزی بومی از مهمانان خود پذیرایی می کنند.

جاذبه های گردشگری

روستای بسیار زیبا و دیدنی صنوبر معروف به نگین سرسبز تربت حیدریه در 12 کیلومتری شمال غربی این شهرستان قرار دارد، طبیعت بکر و آب و هوای ییلاقی این روستا را به یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری تربت حیدریه در فصل های بهار و تابستان و همچنین آخر هفته ها تبدیل کرده است. آتشکده، بقایای باستانی شهر همایونی (مربوط به قبل از اسلام)، غار ماه پری، غار لانه کبوتری، باغات سرسبز و پر محصول، مناظر طبیعی و چشم نواز، آثار قلعه گبری، رودخانه شصت رود و دره کهنه تلخ از دیدنی ترین و جذاب ترین جاذبه های تاریخی و طبیعی روستای صنوبر به شمار می آیند.

 
 

                             نهار  شام  عکاسی سنتی  امکان طبخ غذا  جاده آسفالته غذای سنتی


وکتور موقعیت کشور ایرانموقعیت اقامتگاه: اقامتگاه همایون شهر در داخل روستای صنوبر، با جاده ای آسفالت و بدون پیچ و خم می باشد.

   نهار  شام  عکاسی سنتی  امکان طبخ غذا  جاده آسفالته غذای سنتی

 
صندوق مکانیزه فروش چیست؟ چه مزایایی دارد؟ و جریمه عدم استفاده از آن چیست؟

 قیمت بر اساس نفر:  100,000 تومان با صبحانه

توافق می کنیم.

 تصاویر قبل از راه اندازی و تأسیس اقامتگاه بوم گردی همایون شهر

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد